Mexico dag 20 - Reisverslag uit Isla Mujeres, Mexico van Soekie Faithfull - WaarBenJij.nu Mexico dag 20 - Reisverslag uit Isla Mujeres, Mexico van Soekie Faithfull - WaarBenJij.nu

Door: Soekie en Max

Blijf op de hoogte en volg Soekie

16 Oktober 2022 | Mexico, Isla Mujeres

Mexico dag 20

We begonnen de dag erg rustig, we bleven wat langer in ons bed liggen toen we wakker werden en gingen rond lunchtijd de deur uit.

Omdat het lastiger is om lopend het eiland te ontdekken huurden we een scooter.

We hadden een scooter gehuurd waar we 24 uur gebruik van konden maken.

Eerst reden we naar het centrum om wat te eten en daarna gingen we souveniertjes kopen.

Toen we alle cadeautjes hadden ingeslagen liepen we een beetje rond, eerst langs de zee en daarna weer terug naar de scooter. We reden verder om verder te kijken, we kwamen uit op het strand. Daar huurden we twee bedjes waar we tot 16:00 uur op konden liggen. We belden even met mijn moeder en gingen zwemmen in het water. Bij dit strand was het water weer erg blauw en helder. We genoten enorm van alles, de zon, het lekkere water en van het uitzicht.

Rond 15:30 uur besloten we weer weg te gaan en het eiland verder te gaan bekijken. We reden naar de zuid kant. Op een gegeven kwamen we aan en hadden we ontzettend mooi uitzicht, je kon over de zee kijken en om ons heen waren veel rotsen. Wat was dat een feestje om naar te kijken! We maakten een aantal foto’s en gingen daarna weer weg.

Onderweg maakten we nog een stop waar ik foto’s wilde maken.

We reden weer verder naar de supermarkt om daar wat drinken en chips te kopen voor vanavond en we gingen daarna terug naar het hotel. We bleven even in onze hotelkamer chillen. Op een gegeven moment liepen we naar beneden om op het strand naar de zonsondergang te kijken.

Er waren wat wolken, dus je kon het niet heel goed zien. Maar ik heb wel een aantal mooie foto’s gemaakt.

Ondertussen zocht Max restaurants op voor het avondeten. Hij had eentje gevonden (niet ver van het hotel vandaan) en besloten daar te gaan eten.

Max had iets met vis en ik had een quesadilla die erg lekker was. We moesten alleen lang op ons eten wachten, na een half uur kwam de ober naar ons toe en zei dat ze ons eten waren vergeten.. Maar goed, hij bood wel zijn excuses aan.

Na het eten gingen we weer terug naar onze hotelkamer.

• 16 Oktober 2022 - 19:22

Anneke:

Lekker dagje zo! Nu nog een hele dag in Mexico genieten voor de terugreis weer aan breekt! Nog even zon, zee en la vida latina [e-1f1f2][e-1f1fd]

• 16 Oktober 2022 - 19:31

Anna Digna:

Echt mooie foto's soek! En fijn dat jullie het nog steeds zo naar jullie zin hebben. XXX