Mexico dag 21 - Reisverslag uit Isla Mujeres, Mexico van Soekie Faithfull - WaarBenJij.nu Mexico dag 21 - Reisverslag uit Isla Mujeres, Mexico van Soekie Faithfull - WaarBenJij.nu

Door: Soekie en Max

Blijf op de hoogte en volg Soekie

17 Oktober 2022 | Mexico, Isla Mujeres

Mexico dag 21

Vandaag is onze een na laatste dag in Mexico. Aan de ene kant fijn om weer in je eigen huis te zijn, maar aan de andere kant ook wel weer heel jammer dat we weggaan, we waren zo gewend geraakt aan alles hier.

We hadden gisteravond besloten om de scooter niet nog een dag te huren en brachten die eind van de ochtend weer terug. Eerst reden we naar de supermarkt om weer drinken in te slaan. Daarna wilden we een tentje opzoeken om te ontbijten. We hadden allebei best wel trek. Max zocht een plek op op het internet en we reden er naartoe. Toen we aankwamen bleek hij dicht te zijn, dus zochten we nog een plek op. We reden er naartoe en ook dit tentje was gesloten. Uiteindelijk reden we nog naar één andere, maar die bleek ook gesloten te zijn. We kregen het vermoeden dat alles was gesloten, omdat het zondag was. We wilden weer terug gaan naar het hotel. Toen we bijna bij het hotel waren vroeg Max hoe laat het was. We hadden nog even tijd om met de scooter te rijden en besloten om nog een stukje door te rijden om te kijken of er nog een tentje te vinden was. En ja hoor, we hadden wat gevonden dat open was. Gelukkig, nu konden we eindelijk eten! Max bestelde wentelteefjes en ik bestelde wafels (die waren een beetje taai, helaas). Na het eten brachten we de scooter weg en liepen weer naar het hotel. We brachten eerst de boodschappen naar de kamer. Even later gingen we naar beneden om bij het zwembad te liggen. We hadden daar de hele dag gelezen. Het was een ontzettende relaxte dag. We zwommen een beetje, we gingen daarna weer op het bedje liggen en dat herhaalde zich elke keer.We bestelden een cocktail die allebei heerlijk waren! Wat was het fijn om zo onze vakantie mee af te sluiten, hele dag niksen en geen dingen die moeten. We deden gewoon waar wij zin in hadden.

Aan het einde van de dag gingen we naar onze hotelkamer om daar ons op te frissen. Tenminste, Max had zich opgefrist. Toen ik me wilde opfrissen ging de zon bijna onder. We wilden weer naar de zonsondergang kijken dus we gingen snel naar beneden. Helaas zat de zon achter de wolken, dus er was niet echt veel te zien.

Op een gegeven moment gingen we weer naar boven, zodat ik me kon opfrissen.

Tegen de tijd dat ik klaar was, was het tijd om avond te gaan eten. We liepen naar een restaurant dichtbij ons hotel. We gingen zitten, we keken wat we wilden eten en drinken en we bestelden ons eten. We zaten ongeveer 15 minuten en we kregen al ons eten, een beetje te snel naar ons idee.

Maar goed, de service was gelukkig prima.

Na het eten gingen we naar onze hotelkamer en keken daar samen een film.

• 17 Oktober 2022 - 15:31

Anna Digna :

Alvast een goeie reis allebei! Ik zit al klaar voor de overige verhalen en foto's.

• 17 Oktober 2022 - 15:33

Anna Digna :

Kan het trouwens zijn dat Max niet zo'n zin heeft om naar huis te gaan? [e-1f609]

• 17 Oktober 2022 - 15:57

K. Postma:

Ook in Nederland veel geluk en succes.

KOR

• 17 Oktober 2022 - 16:32

Barbara:

Het was erg leuk om je verslagen te lezen Soes (knap dat je dat hebt volgehouden ook, weet ik uit ervaring ;-)). Sterkte met het afscheid en goeie reis terug!

• 17 Oktober 2022 - 20:04

Anneke:

Een hele goede vlucht en tot snel!